Podstawowe wymagania:

  • sumienność, dokładność, szybkość i chęć do nauki,
  • dobra znajomość programu Excel lub Google Sheets pozwalająca na samodzielną pracę z dużą ilością danych,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, w tym języka urzędowego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale finansowo-administracyjnym lub w pracy biurowej związanej z kontrolą obiegu dokumentów,
  • doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi,
  • znajomość podstaw księgowości i rachunkowości,
  • doświadczenie w koordynacji finansowej projektów, w tym w kontroli realizacji budżetów, przygotowywaniu sprawozdań,
  • znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.

Zakres obowiązków obejmuje:

  • wspieranie koordynatora finansowego w koordynacji finansowej organizacji,
  • monitorowanie wydatków i wpływów,
  • nadzór nad obiegiem dokumentacji,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizowanych projektów,
  • przygotowywanie i kontrola dokumentacji projektowej, m.in. rozliczeń delegacji, kart czasu pracy itp.

Zapewniamy:

  • umowę o pracę w wymiarze całego etatu (ale możliwe jest też zatrudnienie na część etatu),
  • wdrożenie przez koordynatora finansowego,
  • elastyczną organizację pracy – możliwość częściowej pracy zdalnej także po okresie pandemii,
  • pracę w wiodącej organizacji działającej na rzecz praw cudzoziemców w Polsce,
  • wynagrodzenie w przedziale 3500-4000 zł netto (cały etat), w zależności od doświadczenia.

CV prosimy przesyłać drogą e-mailową do 10 listopada 2022 r.  na adres: rekrutacja@interwencjaprawna.pl. W toku rekrutacji wybrane osoby zostaną poproszone o rozwiązanie zadania rekrutacyjnego.

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę w formie wideokonferencji. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.

Udostępnij