Podstawowe wymagania:
- sumienność, dokładność, szybkość i chęć do nauki,
- dobra znajomość programu Excel lub Google Sheets pozwalająca na samodzielną pracę z dużą ilością danych,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, w tym języka urzędowego,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w dziale finansowo-administracyjnym lub w pracy biurowej związanej z kontrolą obiegu dokumentów,
- doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi,
- znajomość podstaw księgowości i rachunkowości,
- doświadczenie w koordynacji finansowej projektów, w tym w kontroli realizacji budżetów, przygotowywaniu sprawozdań,
- znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
Zakres obowiązków obejmuje:
- wspieranie koordynatora finansowego w koordynacji finansowej organizacji,
- monitorowanie wydatków i wpływów,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizowanych projektów,
- przygotowywanie i kontrola dokumentacji projektowej, m.in. rozliczeń delegacji, kart czasu pracy itp.
Zapewniamy:
- umowę o pracę w wymiarze całego etatu (ale możliwe jest też zatrudnienie na część etatu),
- wdrożenie przez koordynatora finansowego,
- elastyczną organizację pracy – możliwość częściowej pracy zdalnej także po okresie pandemii,
- pracę w wiodącej organizacji działającej na rzecz praw cudzoziemców w Polsce,
- wynagrodzenie w przedziale 3500-4000 zł netto (cały etat), w zależności od doświadczenia.
CV prosimy przesyłać drogą e-mailową do 10 listopada 2022 r. na adres: rekrutacja@interwencjaprawna.pl. W toku rekrutacji wybrane osoby zostaną poproszone o rozwiązanie zadania rekrutacyjnego.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę w formie wideokonferencji. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.